Mobiele app laten ontwikkelen?

Mobile marketing

Bij Freed kijken we verder dan het bouwen van je app. We helpen je ook met alles daar omheen. Dankzij onze nauwe banden met marketing- en tekstexperts, bieden we volledige oplossingen voor je mobile marketing.

App Store-optimalisatie

Je hebt niks aan een app die niemand weet te vinden. Hoe goed we je gewenste app ook hebben gemaakt. 😉 Met de juiste App Store-optimalisatie in tekst en keywords word je eenvoudig gevonden in de App Store van iOS en de Google Play Store, maar ben je ook beter vindbaar met je app in de zoekresultaten van Google op het web. We schrijven de tekst zo dat de gebruikers die je app vinden, ook tot downloaden over gaan. Met de kennis van Freed kan je het aantal app-installaties verhogen.

App-promotie: ook via Freed

Een app lanceren in de App Store of Google Play Store is nog maar het startpunt van de weg die een applicatie te gaan heeft. Hoe komen gebruikers met je app in aanraking? Dat doe je niet alléén met App Store-optimalisatie. Wij helpen je graag het juiste verhaal te vertellen, zowel aan de pers als aan de doelgroep. Met een gericht persplan mikken we op effectieve publiciteit.

Online en social media advertising van mobiele apps

Om een voortdurende toestroom van nieuwe gebruikers te realiseren voor je app, is het verstandig om in te zetten op online campagnes. Bij Freed helpen we je graag met het opzetten van een of meerdere online campagnes met bijvoorbeeld Google Ads, maar weten we ook van aanpakken op Facebook en Twitter.

Wij weten wat werkt en wat niet – en pakken deze uiterst effectieve, doelgroepgerichte manier van reclame graag voor je op. Je reclame kan immers nog zo goed zijn; hij moet wel op de juiste doelgroep zijn gericht. Dankzij onze online en social media-campagnes kan je potentiële gebruiker niet meer om je app heen.

Mobiele app Google Analytics

Valt je app in de smaak? Hoe vaak wordt hij opgestart? Hoe lang blijven gebruikers in je app hangen? Je kan die vragen stellen aan de hand van een bewerkelijke enquête. Je kan het ook onderzoeken met keiharde cijfers. Wij zorgen ervoor dat je inzicht krijgt in het functioneren van je app én het gebruikersgedrag erin. Dat doen we door Google Analytics voor mobiele apps te implementeren.

Zo krijg je op detailniveau te zien hoe je app wordt gebruikt, op welke plekken advertenties het best renderen en hoe je gebruikers nog meer betrokken krijgt.

Meer informatie?

Wouter Slotegraaf Mobile & Interactive specialist
Stuur mij een bericht