Mobiele app laten ontwikkelen?

Omrin Bedrijfsafval

Freed heeft samen met Omrin Bedrijfsafval een infrastructuur ontwikkeld waarmee zakelijke klanten via een mobiele applicatie hun eigen afvalkalender kunnen raadplegen.

Planning

Vanuit de planning op kantoor worden iedere dag de planningen verzorgd. Deze planning wordt vervolgens automatisch ingeladen in de boordcomputers van de vrachtwagens van Omrin. Ook de app kan deze planning op ieder gewenst moment raadplegen. Iedere klant krijgt de beschikking over een eigen login waarmee de eigen afvalstromen inzichtelijk worden gemaakt.

Extra ledigingen

Met de app kunnen extra ledigingen worden aangevraagd voor de diverse abonnementssoorten die Omrin levert. Op deze manier kunnen klanten vanuit de app nieuwe ledigingen aanvragen op de momenten dat dit nodig is. Middels de app worden deze ledigingen ingepland en op de dag voor de lediging worden persoonlijke reminders verzorgd.

Realtime lediging notificatie

Na iedere lediging wordt deze door de chauffeur op de eigen boordcomputer afgemeld. Naast de verwerking in de eigen systemen wordt er ook direct een push-notificatie gestuurd naar de gebruiker van de app. Op deze manier wordt de klant binnen luttele seconden op de hoogte gehouden van de lediging van de eigen containers.

Delen maar!
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookShare on Google+

Meer informatie?

Wouter Slotegraaf Mobile & Interactive specialist
Stuur mij een bericht

Tags

#android / #iphone / #windows phone